SPECIALIZĂRI MASTER ACREDITATE DE ARACIS

PUBLICITATE ŞI BRAND

MANAGEMENTUL RELAŢIILOR PUBLICE

VIZUALIZARE REGULAMENT DE ADMITERE ŞI ACTE NECESARE (p. 24) - CLICK AICI

CALENDAR DE ADMITERE, sesiunile iulie şi septembrie 2017 - CLICK AICI

Specializarea: PUBLICITATE ŞI BRAND

Criterii de admitere 2017:
CONCURS MIXT


1. Media generală a examenului de licenţă - 80%;
2. Nota obţinută la proba orală, care constă în prezentarea unui proiect privind aprofundarea şi aplicarea cunoştinţelor din comunicare şi publicitate: 20%;

BIBLIOGRAFIE PENTRU ELABORAREA PROIECTULUI
(apasaţi aici)

Specializarea: MANAGEMENTUL RELAŢIILOR PUBLICE


Criterii de admitere 2017:
CONCURS MIXT


1. Media generală a examenului de licenţă - 80%;
2. Nota obţinută la proba orală, care constă în prezentarea unui proiect privind aprofundarea şi aplicarea cunoştinţelor din comunicare strategică şi relaţii publice: 20%;

BIBLIOGRAFIE PENTRU ELABORAREA PROIECTULUI
(apasaţi aici)



FIŞE DISCIPLINE "PUBLICITATE ŞI BRAND"
sem. II, 2016-2017

ANUL I
ANUL II






 
   
 
 
Actualizat:24.02.2018
Copyright © 2006- Pentru sugestii contactaţi webmaster-ul